El procés d'admissió de l'alumnat als ensenyaments d'educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria 2021-2022 es tramitarà preferentment de manera telemàtica, d'acord amb el calendari que fixat (adjuntat més a baix).
La sol·licitud telemàtica es durà a terme per mitjà de la plataforma informàtica de l'administració digital del Govern de les Illes Balears, al següent enllaç: http://www.caib.es/sites/ escolaritzaciocurs/ca/ sollicituds-4534/
Per poder iniciar la sol·licitud hi ha diversos procediments:
- Utilitzant el sistema d'identitat electrònica per a les administracions: Cl@ve (amb el sistema de Cl@ve es podran utilitzar diferents mètodes d'identificació, com Cl@ve Permanent, Cl@ve PIN, el DNIe activat o qualsevol altre certificat electrònic vinculat amb el sistema Cl@ve).
- Utilitzant el codi d'usuari del GestIB o l'usuari CAIB.
- Creant un tràmit anònim (dades personals)
Les famílies que tinguin passaport i no tinguin DNI o NIE, hauran de fer-ho de manera presencial demanant cita prèvia al centre educatiu.
Si necessitau ajuda podeu contactar
amb el centre per telèfon
al 971303262 o al 615328053.
Més informació d'escolarització a:
Más información escolarización en:
US DEIXEM LES DADES D'ESCOLARITZACIÓ:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada